(introt) Singel och sökande*

hej hej alla bloggare där ute (Och icke bloggare)
De är jag som är Lina (om ni inte fattade de redan :D)
yeeeeaaahh
Lite fakta om mig då

  • Jag heter Lina och fylller 15 år den 21 April
  • Men om jag ska vara helt ärlig så är jag 13 år i April (Tihi ni gick på att jag var 14* suuuckeers)
  • Jag och Emma har hållt i hop sen dagis (good friends) så vi tyckte de var dags att skapa en blogg tsm.
  • Jag äe 100 procent blond och lite till :D
  • Jag gillar snygga killar (vem gör inte de?)
  • Jag ÄLSKAR bokstavligt Robert Pattinson/Edward Cullen

Ja de var vell ungefär allt för den här gången... Pözz Pözz Alla snyggingar där ute...*


En liten bild på mig (ganske stor men aja)
Ps. För er alla snygga killar där ute...Bara så ni vet jag äe (SINGEL & SÖKANDE*) (*Emma med*)

Pssssstttt Jag har snattat en av Emmas hårsnoddar men säg ingenting till Emma Pözz Pözz alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0