Nyduschad Chey...

Hej hopp :)
Nu har jag precis duschat, det var skönt...
Jag glömde faktiskt bort att duscha igår, för jag typ satt vid datan hela dan...

Nu iaf så ska jag nog kolla på TV, för jag pallar faktiskt inte att sitta vid datan till typ halv 12?
Har ju loov nu Liksom <3
Skoja, men jag brukar sova till typ 10 halv 11 på loven, så det är kul att va uppe länge :)

I morrn ska jag nog KANSKE gå på stan, men mamma är typ lite sjuk...
Jag har smittat henne med hosta och ont i halsen :(
Stackars lilla mamma...
Hihi, nedå men hon blir nog bättre...
Min hosta har nästan försvunnit helt, men jag tar en hosttablett, som jag kallar det
varje morgon.
Så att jag kan få upp slemmet på dagen.
Vill ju inte få lunginflammation :O
Nu ska jag kolla på TV :D
Ses!
Kram Emma <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0